SZCZEGÓŁY USŁUGI:
Ramowy program usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu ukształtowanie umiejętności właściwego wykorzystywania technik wywierania wpływu w procesie sprzedaży.
Po szkoleniu uczestnicy będą świadomi zaawansowanych technik wywierania wpływu. Dodatkowo, nauczą się rozpoznawać i niwelować skutki manipulacyjnych gier
klientów mających na celu np. uległość sprzedawcy czy rezygnację ze swojego stanowiska. Dzięki poznanym umiejętnościom, skuteczniej zmotywują klientów do podjęcia decyzji i szybciej sfinalizują rozpoczęte procesy sprzedaży
Efekty uczenia się
-nabycie umiejętności właściwego wywierania wpływu w procesie sprzedaży i obsługi klienta;
-poznanie skutecznych technik perswazji w wywieraniu wpływu;
-nabycie umiejętności w zakresie rozpoznawania manipulacji i gier stosowanych przez klientów;
- nabycie umiejętności aktywnego rozpoznawania sygnałów kupna - umiejętność zastosowania we właściwym momencie procesu sprzedaży;
-poznanie technik radzenia sobie z obiekcjami i wątpliwościami klientów;
-nabycie umiejętności zminimalizowania ryzyka utraty klienta/ pomaganie mu przy podjęciu ostatecznej decyzji;
-poznanie technik podtrzymywania kontaktu z klientem i motywowaniu go do zakupu;
-poznanie tajników skutecznej finalizacji sprzedaży.